MÓDA O NAŠICH ZNAČKÁCH

Not-a-bag? To není jen obyčejná taška

10.8.2016

hlavninotabag

V roce 2012 nasbírala tato mladá německá značka Notabag na Kickstarteru dostatek finančních prostředků, aby mohli svůj nápad zrealizovat.

A o co šlo?

Vše začalo událostí, která není pro některé z nás cizí. Adnan Alicusic, zakladatel značky, uvízl na kole v koloně mezi auty a na řídítkách mu zůstala taška s nákupem, která mu bránila jakémukoliv manévrování s kolem a znemožnila Adnanovi přesunout se na méně frekventované místo.

Tasche-und-Rucksack-grau-auf-dem-Ruecken

Proto vymyslel celý koncept Notabag. Jde o řešení tašky a batohu v jednom, přičemž pro střídání z jednoho na druhé si vystačíte jednoduchým pohybem. Zdánlivě obyčejný nápad, který ale zjednoduší spoustu každodenních situací.

Máte těžký nákup, který byste si nejradši hodili na záda? To s Notabagem zvládnete jednoduše. Potřebujete rychle najít klíče a nenávidíte sundávání batohu stokrát denně? Stačí, když si Notabag dáte na rameno a hravě je najdete. Navíc je můžete mít schované v malé kapsičce uvnitř, díky které se budete ke všem důležitým věcem dostávat mnohem rychleji.

banner (51)

Další skvělá vlastnost Notabagu je, že ho můžete složit na velikost, která se vám jednoduše vejde do kapsy. A až ho budete potřebovat, opět se s ním hrdě vytasíte, a to za pár sekund.

noute4

A aby toho nebylo málo, v Notabagu myslí i na ochranu životního prostředí tím, že vás donutí netahat se s igelitovými taškami a raději používat jejich vychytávku v podobě opakovaně použitelné tašky.

notabagvyber

Díky všem těmto úžasným vlastnostem není divu, že tento německý nováček má na trhu velký úspěch a dočkal se v roce 2016 i ocenění German Design Award. Tak na co ještě čekáte?
Vyberte si barvu a vyrazte.

 

 

Mohlo by se vám líbit taky…

Žádné komentáře

Komentovat