MÓDA DOMOV

4 rady pro hladší návrat do školy

24.9.2016

snimek-obrazovky-2016-10-04-v-12-57-22

Prázdniny jsou dávno fuč, začínají přednášky, cvičení a také otravné shánění všech skript a učebnic. Pokud máte pocit, že vám tak trochu ujel vlak, pak vám v tomhle článku poradíme, jak naskočit zpátky do školního režimu. A věřte, že nikdy není pozdě!

  • MOTIvujte se

Jste z těch, kteří jsou produktivnější spíše pod pozitivní, než negativní motivací? Vaše odměna může být jakákoliv. Od obyčejné propisky až třeba po hodinky.

Tyhle nové MOTI za zvládnutý test  z matiky určitě stojí, ne ?

aaeaaqaaaaaaaakfaaaajgfhmgzkyzdmlwu4odgtngqwnc1hm2e2ltvkmwfhzwvlogi2ma

600_plakat_kazda_zed_se_da_zborit_mockup_2-1024x979-1280-1280-0

K ještě silnější motivaci vám pomůže například tenhle plakát od Číči v kleci.

  1. Plánujte pečlivě svůj čas

Všichni to známe. Přijde nový školní rok, přednášky, cvičení a po prázdninách se jednomu úplně nechce zapínat mozek a nedejbože něco dělat. Takže když se pak navalí spousta učení a povinností, většinou to skončí sledováním seriálu nebo jiným způsobem prokrastinace.

A jak se konečně nakopnout? Úplně jednoduše. Jestli se ještě můžete odlepit od gauče, tak si běžte koupit diář, pastelky, zvýrazňovače a naplánujte si další týden v bodech, které musíte splnit. Zkuste si celý diář vyzdobit například washi páskami a uvidíte, že plánování bude mnohem zábavnější. (Plnění povinností možná už tolik ne.)

papel

600_papelote_papirleta_1407-1463476574-1280-1280-01463582085-600_papelote_zvyraznovace123_01-1280-1280-0600_mt01d166z_shima_ao_02-357-600-2

  1. Jezte pravidelně

Tohle moudro už jste určitě v současné “fitness vlně” slyšeli. Ne, nebudete muset počítat proteiny, sachry a kalorie a bůhví, co ještě. Jde jen o to, abyste svůj jídelníček měli pestrý a zařazovali dostatek zeleniny a ovoce.Věděli jste například, že banánu se přezdívá “happyfruit”? Takže si jeden takový šťastný banán zabalte s sebou do školy!luck

sak

  1. Sportujte

Nemusíte nutně navštěvovat posilovnu 5x týdně, abyste se pak po každém cvičení cítili ještě vyčerpanější. Pro ty méně aktivní z vás je dobrý kompromis pořídit si sedací míč. Můžete na něm cvičit a posilovat například když pracujete, nebo píšete domácí úkoly.

vluv

 

Mohlo by se vám líbit taky…

Žádné komentáře

Komentovat